Martom er en verden for sig, direkte fra hjertet af Italien nemlig Milano.
Konceptet er konstrueret ud fra kunsten af personligt velvære & selvpleje igennem erfaringsmæssige skønhedsritualer dedikeret til hårpleje.
Dette koncept er nøglen til succes og løfter din virksomhed fra almindelige standarder ved at kombinere kunst & business.
Løven i logoet er emblemet på lederskab, energi, instinkt & mod og dette er alt hvad der skal til for at give liv til et nyt koncept der understreger viljen til altid at se mod fremtiden & at have en vision & et mål.
Ingredienserne i Martom er nøje udvalgt i form af: æteriske olier, planteekstrakter, & innovative kom-plekser, med et løfte om at hvert enkelt element bidrager til beskyttelse af hovedbunden & håret sam-tidig med at miljøet respekteres. Alt sammen for at give det bedste til dig.
For at give Martom Deluxe hair code en unik stil og duft, er der dykket dybt ned i duftens stemningsful-de kraft, hvor valget blev styret af en dyb passion for nicheparfumer, der forstår at bryde det traditio-nelle & overraske. Til produkterne fra Anthology linjen er der valgt stemningsfulde duftnoter, der er i stand til at definere personlighed & give stemning. Dette gør brugeroplevelsen fordybende & tilbyder luksus produkter.
MARTOM KONCEPTET & EDUCATION:
I UPGRADE hair tror vi dybt på, at værdien af uddannelse er det vigtigste for at få frisørens talent frem og tage dem til next level og opnå succes. Derfor indebærer dette Martom koncept også at du som frisør gennemgår et helt unikt koncept og education program, for at præsentere Martom i din salon.
Inspire:
Fokus i konceptet er: ekspertise & kreativitet, som udvikles med eksklusive produkter. Under dette fo-kus bliver kunden lyttet til hvad er hendes behov og du som frisør er eksperten & uddannet i hårpleje & styling og med din ekspertise & kreativitet kan du anbefale kunden de helt perfekte produkter til at bruge hjemme.
Shopping terapi:
Området som er dedikeret til videresalgs produkter, har til formål at få kunden til tydeligt at opfatte at salonen også er stedet, hvor de kan købe hårplejeprodukter. Dette område er et effektivt værktøj til at øge udstillingens rentabilitet
Konceptet: Opmærksomheden ved konceptet er enhver lille detalje, lige fra strukturen af konceptet til dekorationerne, visitkort, motivationen & viden omkring brandet fører til den fulde kundetilfredshed. Kundeoplevelsen er eksklusiv, fra kunden træder inden for døren, skal kunden føle en fordybende dimension bestående af fornemmelser, ritualer & opmærksomhed, som i et helt andet univers. Produkternes dufte, atmosfæren i salonen og en helt anderledes tilgang, hvor du som frisør giver kun-den en spændende oplevelse.